AS - volume 4

SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY

TVÁŘ KNIHY:
YUE KATOU




Protože je sexy. Protože není trapný moralista, mluví sprostě a má kladný vztah k omamným látkám. Vypadá trošku jako Mello a má bezva hlášky. Vážně, miluju postavy, jako je Katou. Není to úžasný sexsymbol, nemá zvláštní schopnosti, má své slabé stránky. Je lidský. Ze všech stran slyším jen „Sevi-sama, kyáá“, „Zaphikel, kyáá“, „Lucifer-sama, kyáá“, „Rosiel, kyáá“, a uznávám, jsou to borci a dazzzzzling creatures a kdoví, co ještě, ale zkuste se k někým z nich ztotožnit. Katou je pitomec. S těmi slabými je vždycky největší legrace.

Moudro: „The Creator´s greatest mistake was to create a disgusting, dirty and foolish monster called woman!“ – Sevotharte

Hláška: „Being honest to yourself, live your every desire, isn´t that mark of positive life?“ – Katou. -
„Ehm… Let me remind you we´re dead.“ - Setsuna

Kiru nezabili. Ale měl namále. Krev z něho chlístala na všechny strany, ukázalo se, že jí (krve) má aspoň tak 30 litrů. ^^ Usmířil se s tátou, za což u mě má bod. Táta pak umřel, ale aspoň s dobrým pocitem.

Adam Kadamon je možná nejvyšší bytost, nejkrásnější, nejúžasnější, nejmocnější, nejmagičtější (a s tím souhlasím, zatím se mi moc líbí, ale radši to neříkám nahlas, kdoví, o co mu jde), ale originality moc nepobral. Prý: „Mudou Setsuno! Jen ty můžeš zachránit svět!“ *menší záchvat smíchu* Nato se Setsuna ukázal také jako myslitel a vypotil: „Ale já jsem jen středoškolák!“ *neovladatelný záchvat smíchu* Dobrá, dobrá, já vím! Co jiného chcete v takové situaci říct? Asi nic moc nevymyslíte, ale stejně je to sranda. ^^

Katan putoval do rakve. Teď na něj asi není zrovna estetický pohled, ale už vím, co se stane v šestém volumu, hehehe! (Hádejte, kdo bude Tváří knihy :)). U jeho výstupu s Rosielem jsem ale dost koukala. Prý: „You´re really more pitiful than anyone.“ WTF? Katan okamžitě poskočil v žebříčku postav, které respektuju, o dost příček výš. Zpočátku vypadal jako pes, který se proti Rosielovi nezmůže ani křivé myšlenky a teď mu do očí vmete, že je ubožák? Snad proto se ho Rosiel ještě nezbavil, trošku ho fascinují lidé, kteří jsou schopni mu vzdorovat. Katan je hrozně zvláštní postava. Plně si uvědomuje, že je Rosiel bastard, ale stejně pro něj udělá první poslední. Protože chce. Jako by Rosielovi vůbec nepatřil.

Zaznamenala jsem kratičkou přítomnost Uriela a Michaela. Ta maska, co na poslední stránce přilétla Katouovi na tvář, se mi vůbec nelíbí. T_T Naopak se mi moc a moc líbilo, jak Katou rozsekal tu věc, co vypadala jako Sára… i když to nebyla Sára, mělo to její obličej a to mi poskytlo dostatečnou satisfakci. Jo, Setsuna je momentálně v podsvětí, pokud jsem to zapomněla říct.

Co v Nebi. No, v Nebi… napadlo mě, to s Sevothartovou tyranií to možná nebude až tak žhavé. Pořád by svolával nějaké porady a archandělé do jednoho mu na to zvysoka kašlou. ^^ Chudák Sevi. A ještě se musí starat o tu upištěnou opici Metatrona T_T. Málem mi odzvonilo, když Metatron kňouravým hláskem požádal, ať mu Sevotharte zazpívá ukolébavku. WTF? Sevotharte a zpívat ukolébavku? Maminko!!! A následovalo prohlášení typu „vždyť jsi mi kdysi zpívával.“ WTF NA DRUHOU? Sevotharte zpívával ukolébavky? *svět se mi hroutí* To je horší než kdyby Severus Snape tančil makarenu… *odchází chlastat*

0 komentářů:

Okomentovat