Mordredovské blbnutí

Myslím, že Mordred není jenom moje oblíbená historická/mytologická postava. Myslím, že jsem do něho docela vážně zamilovaná, takovým tím způsobem, jakým je člověk zamilovaný do neexistující postavy. Nechám si ho někde vytetovat, akorát ještě nevím, kde. (<= a ne, tohle není otázka, žádné tipy od vás nechci)

Až budu mít někdy čas, napíšu o něm víc. Rozjedu masivní kampaň za očištětí jeho jména. Pro začátek bude stačit, když řeknu, a za to mě klidně nemějte rádi, že Artuš je nekompetentní blbeček a Mordred za nic nemohl. Jak byste se na jeho místě chovali vy? Na můj mstivý vkus byl až moc hodný.


Nightie je v tom se mnou! Až po uši! Společně dáme našemu chuďátkovi traumatizovanému terapii! Chňá!

Seriálový Merlin mi straší na disku už asi dva měsíce, ale až po tomhle videu jsem se rozhodla, že se na to fakt podívám. <3 Kdo by nechtěl Asu Butterfielda mudlat?

Navíc, když z něj vyroste Hans Matheson, do kterého jsem bouchlá už dlouho (asi tak 7 let, co jsem poprvé viděla Mlhy Avalonu).




Možná si myslíte, že jsem do M. zažraná jen proto, že je Hans hezký a zlý a Asa hází husto-artemisácko-přechytračelo-hororovo-arogantní pohledy, ale není to pravda, já tleskám Mordredovi jako Mordredovi a ti dva to jenom vylepšujou.




P.S: a o té knížce s hrozným obalem vím, dokonce ji mám i doma, jen na ni zatím nemám čas. T_T

0 komentářů:

Okomentovat