Ňú ájdl

Jo, takže, tenhle kluk... tenhle kluk ve mně znovu probudil dávno umrtvenou chorobnou čtecí žravost "půjdu se vyčůrat, až si dočtu kapitolu... ještě jednu... aúúú, kruci... ještě jednu, prosííím..."

Myslím, že 300 stránek za jeden den není špatná bilance, aspoň pro mě, která obvykle čte knížky po kousíčkách nejmíň týden, a to i ty dětské, s prvnáčkovskými písmeny, například Knihu hřbitova.

Tak trochu mě štve, že jsem zabila dopoledne zbytečnou cestou do školy (jestli se někdy naučí dávat oznámení o zrušení výuky i na internet, aby z toho měli něco i dojíždějící a ti, co den předem nemají školu a nemohli si to na té nástěnce přečíst, dám se na modlení), ještě víc mě štve, že to do večera dočtu a pak budu roky čekat, než se autor usmyslí dopsat ten druhý díl. (Pokud má někdo ZARUČENOU informaci, že opravdu vyjde v květnu - osobní email od Rothfusse, jeho vydavatele nebo je třeba Rothfussův synovec - může si u mě vybrat jednu laskavost.)

Podrobněji se o Jméně větru porozprávím brzy, doufám, že ne moc podrobně, abych vás neznudila nebo si neshodila sblog, nebo se samým vytržením, a to je pravděpodobnější, nezmůžu ani na slovo, jak už se také párkrát stalo :).


Kvothe by Kim Kincaid painted by ~predom on deviantART




Kvothe by ~redscarletx on deviantART




young kvothe portrait by ~GunnerRomantic on deviantART




The Name of the Wind by *MarcSimonetti on deviantART




kvothe by *sandara on deviantART

0 komentářů:

Okomentovat