Noc první - Město pavouků

Takže jsem zase neodolala. Potřebuje to snad další komentář? Ne, nepotřebuje.

Ale protože jsem v dobrém rozmaru, ještě vám prozradím, jak se na mangu balí kluci (ano, teď přijde hustá love story! ^^). Šla jsem tak včera do obchodu – těsně před zavíračkou, máma se rozhodla, že si uděláme punč na zahřátí, aby bylo jasno, já se obyčejně hrozně vzpouzím, když mám jít nakupovat, ale když jde o alkohol… no, prostě jsem cválala jako o život, abych toho ruma, džus a víno stihla koupit dřív, než obchod zavřou. U pokladny jsem si vzpomněla na jednu scénu z Hisameho a začala jsem se blbě tlemit (to se mi někdy stává). Cizí chlapec vedle ve frontě si ale nejspíš myslel, že se směju na něj a už na mě mával a mrkal, asi ať na něj počkám či co… No, ještě že si prodavačka mákla a stihla jsem vypadnout. (Se mi totiž nelíbil). Hm, a to je celé. Co z toho plyne? V podstatě nic, jen jsem vás chtěla pobavit ^^.


NOC PRVNÍ - MĚSTO PAVOUKŮ

0 komentářů:

Okomentovat