...


Takže jsem právě objevila Ameriku, ale mám takovou radost, bože, mám takovou radost!!! *pláče štěstím*

Vy to asi dávno víte, ale mě dneska čekal Šok s velým Š, když mě tak zničehonic osvítilo a řekla jsem si, že bych mohla zkontrolovat, jak za ten rok, co jsem tu nebyla, pokročili SiH s překladem Koori.

SiH předčili moje očekávání. Moje očekávání se rovnalo dvěma kapitolám. Skutečnost? 4 NOVÉ VOLUME? SLOVY ČTYŘI NOVÉ VOLUME???!!!

*odhání duhové motýlky, co jí skotačí kolem hlavy*

Bože milý, s takovou se možná dokončení dočkám dřív, než zestárnu, oslepnu, zblbnu a zapomenu, co jsem to vlastně chtěla. Možná přece jen nebudu muset číst ten podrobný popis děje někde na netu.

(no dobře, přiznám to, na konec jsem velmi zběžně mrkla... ale jenom abych věděla, jestli neumřeli!!!)

*takhle se tváří*

Čtyři volume, čtyři volume narááááz~, tralaaláá~... *prozpěvuje si* (Záviďte mi, vy všichni, co jste o tom věděli a drbali se s jednou kapitolou měsíčně! XDD)

P.S: hádejte, s jakými články vás budu příští dva týdny otravovat! XDD <333


0 komentářů:

Okomentovat