Vždyť jsou to jenom děti! ... No právě

K Pánovi much jsem se oklikou vrátila proto, že v úterý mám nechutnou zkoušku, jejíž součástí má být rozbor filmu podle literární předlohy. Problém nejen můj, ale prakticky celé třídy je v tom, že navzpomínat dvacet knížek a filmů není zas takové juchuchu, jak se zdá - buď jste četli knížky a neviděli film nebo naopak a ty, co jste četli a viděli, si už nepamatujete tak dokonale, abyste se je odvážili uvést na seznam. Ona se v tom totiž ta ženská dloube fakt podrobně. Nevím, jak vy, ale já knížky zapomínám přibližně po půl roce a u těch, co jsem četla předloni, ani náhodou neurčím zpaměti typ vypravěče použitý v sedmé kapitole. I filmů jsem na tom ještě hůř. Navíc úča je umělecky založená a jen tak nějakým filmem se jí nezavděčíte, takže napsat tam pět Harry Potterů si nelajznu (maximálně tři, spolužačce s odřenýma ušima prošli, hh).


Proč o tom mluvím. Stáhla jsem si teda Pána much, film budu mít čerstvě v paměti a knížku, přestože jsem ji četla před několika lety, jen tak nezapomenu. Vážně, tohle vás spolehlivě naučí podezírat prasečí hlavy. Zatímco se mi stahoval film, něco mě napadlo. Něco, na co jsem nechtěla ani pomyslet, ale nedalo mi to, protože mně to nikdy nedá.

Deviantart. Ano, deviantart a z deviantartu je to už jen maličký krůček k... No, nažeňte bandu kluků na pustý ostrov a nechte je tam bez dozoru. Dejte to přečíst holce s pisálkovskými sklony. Pořádně to protřepejte, nemíchejte. Jo, mám na mysli fanfiction.net.

V hlavě mi strašil takový hlásek, co mi v jednom kuse tlačil: "Ty vole, Taylor, běž to zkontrolovat, tak jich tam pár bude, no, svět se nezboří, aspoň zas uvidíš, že fanfikce existujou fakt na všechno!"

Fanfikce existujou fakt na všechno! Myslela jsem si, že jich tam slabých pár bude, konečný výsledek k dnešnímu dni čítá 828 fanfikcí a (jak jsem zjistila po nějakém tom menším googlení) vlastní fandom. O_o A crossovery s Darenem Shanem a Percy Jacksonem. Jsem opožděná, že jsem na to přišla až teď? Ne, nic neříkejte.

Nejhorší na tom ale je, že některý ty fanfikce se mi po zběžném prolétnutí zdají fakt hezký T_T.

Na závěr pár úlovků z devinu.



wept for the end of innocence by ~super-proxy on deviantART



ugly without silliness by ~super-proxy on deviantART



always darkish in color by ~super-proxy on deviantART



There is no one to help you by =Penril on deviantART



Lord of the Flies by *skottieyoung on deviantART



Lord of the Flies 1 by ~nuu on deviantART



i'm a part of you. by ~paperlait on deviantART



Lord of the Flies by *uriska on deviantART



Lord of the Flies by ~Gobeur on deviantART



Nemůžu si pomoct. Tohle je úžasnej fanart. Čuňas s tou bouchačkou, lol.


Lord of the flies by ~cattish on deviantART


A nakonec můj oblíbený Pán Much. Sice nemá s Goldingem nic společného, ale... je to pravej Pán. Nejvíc cool.

Lord of the Flies by `Windy999 on deviantART

0 komentářů:

Okomentovat