Seven days

Autorka: Tachibana Venio

Kreslířka: Takarai Rihito

Rok vydání: 2007

Délka: 2 volume

Žánr: školní shonen-ai

Status: dokončená

Download: mangatraders.com





Před pár měsíci mi mangu Seven days doporučovala spousta lidí, ale nějak jsem se k ní nedostala. Nechala jsem si ji do zásoby a dobře jsem udělala. Jelikož posledních pár dní je mi fakticky do tance (a ne nadarmo se o konopným rejdováku proslýchá, že ho člověk tančí sice jen jednou, ale zato pořádně) a tahle záležitost mě včera tak emocionálně rozložila, že jsem aspoň na chvíli úplně zapomněla na svůj neveselý osud :).


Yuzuru se narodil s tváří a tělem prince, ale v klání o NeChaCha (o Nejvíc Chápajícího Chasníka) by se neumístil. Věčně má hlavu v pejru a co na srdci, to na jazyku, a to se holkám, které si myslely, že je bude v náručí přenášet přes kaluže, moc nelíbí, a tak jsou u Yuzurua kopačky na denním pořádku. Naproti tomu o Toujim kolujou historky, že chodí s každým, kdo si o to řekne. Po sedmi dnech je pošle do háje a kolotoč se opakuje.

Jednoho pondělního rána se ti dva potkají před školou, a protože Touji ještě holku pro tento týden nemá, Yuzuru mu ze srandy nabídne, co kdyby chodil s ním, aniž by tušil, že Touji kluky nediskriminuje. Yuzurův problém je, že na to do pěti minut zapomene a pak se nemůže vynadivit, když ho Touji začne zvát na obědy, doprovázet domů a psát mu brzo ráno romantické esemesky.


No, když o nějaké shonen-ai řeknete, že je „milá“, je to tahle. Seven days je personifiace roztomilosti. Ono to v podstatě nemá děj, není to komedie ani žádné zvláštní drama. Příběh plyne jako líná říčka, za celou dobu si kluci párkrát vyjdou ven. ALE!

Seven days je manga, kdy skoro brečíte radostí, když se konečně políbí. (Ok, já brečela, ale mám teď slabší období :)). Fandíte jim, prožíváte to s nimi. Stejně jako oni se bojíte, co se stane, až vyprší sedmidenní lhůta Jsou jako živí, navíc ani nemají určené role, kdo je tvrdý a kdo roztomilý, kdo je chladný a kdo dolízá – to se mění podle situace.


Ve zkratce, Seven days je příběh o sbližování, co člověku vykouzlí úsměv na rtech. Doporučím ho úplně všem, klidně i těm, co shounen-ai neradi. On je to lék na duši :).


P.S: Taky pomáhá, že nikdo kromě hlavních hrdinů není teplej. Víc mang, kde jsou spolužáci a kámoši hlavních hrdinů opravdu jenom spolužáci a kámoši.


0 komentářů:

Okomentovat