33 otázek pro autory - I.

Dotazník pro autory Death notu,
Tsugumi Ohbu a Takeshi Obatu. Pozor, článek obsahuje těžké spoilery! Zdroj

 

1. Prosím, řekněte nám, které
jsou vaše 3 nejoblíbenější lidské charaktery a proč.



Ohba



1. L. Protože kromě Raita je to
nejlépe vykreslený charakter.


2. Mikami Teru. Protože kromě
Raita je to druhý nejlépe vykreslený charakter.


3. Yagami Souichirou. Protože
kromě Raita je to třetí... atakdále.


Obata


1. L. Miluju všechno od jeho
vzhledu k osobnosti. Nikdy dřív jsem tak podivný charakter nevytvořil a on
k této sérii perfektně pasuje. Moc jsem se bavil, když jsem ho kreslil.


2. Yagami Raito. Nemám ho ani tak
rád, ale byl jsem šťastný, že do klukovského časopisu můžu kreslit takového
zloducha.


3. Safari. Mám rád tyhle staré
komorníky a myslím, že skrýval nevídané schopnosti.

 

2. Řekněte nám, kdo je váš
oblíbený shinigami a proč.



Ohba



Ryuk. Protože kdybych řekl, že
mám raději jiného, Ryuk by ztratil tvář. *smích*


Obata



Rem. Protože má, navzdory tomu,
že je shinigami, dobré srdce.

 

3. Jaké jsou vaše tři
nejoblíbenější scény a proč?



Ohba



1. Kapitola 19, „Výsměch“, „Já
jsem L.“ scéna. Tahle scéna mě nadchla úplně nejvíc.


2. Kapitola 58, „Mysl“, eLova
smrt. Tři dny jsem z toho šoku nemohl jíst.


3. Kapitola 107, „Opona padá“,
Raitova smrt. Dokonce i když jsem věděl, že jeho čas konečně nadešel, bylo to
nakreslené mnohem nádherněji, než jsem čekal.


Obata



1. Kapitola 19, „Výsměch“, kde se
Raito a L setkávají, protože jsem si nedovedl představit, že se mu L takhle
upřímně ukáže.


2. Kapitola 58, „Mysl“, kde L
umírá. Byl jsem pořádně rozhozený, že musím kreslit smrt postavy, kterou mám
rád.


3. Kapitola 108, „Konec“,
poslední scéna s modlící se dívkou. Chtěl jsem na konci nakreslit něco
krásného.

 

4. Jaká je vaše oblíbená fráze
a proč?



Ohba



Kapitola 14, „Pokušení“, Raitovo
„Protože já jsem Kira.“ V duchu jsem na něj křičel: „Neříkej to!“, ale
právě tohle se mi na tom líbilo.


Obata



Kapitola 19, „Výsměch“, eLovo „Já
jsem L.“ Nemohl jsem věřit, že to opravdu řekl.

 

5. Povězte nám, jaký je váš
oblíbený trik a proč?



Ohba


Kapitola 4 „Elektrický obvod“,
kde Raito skrývá zápisník a z kapitoly 16, „Čím červenější, tím lepší“, kde
používá trik s klikou a tuhou do tužky, aby zjistil, jestli byl někdo
v jeho pokoji. Zvláště na šuplík nikdy nezapomenu, protože jsem se dlouho
namáhal, než jsem to vymyslel a oba případy, i když jsem u nich prožil těžké
chvíle, byly zábavné, protože Raito zacházel do extrémů.


Obata



Kapitola 2, „L“, kde L použil
Linda L. Tailora, aby zjistil, že Kira je v regionu Kantou. Touhle scénou
začal být Death note opravdu zajímavý. Také to byla dobrá ukázka eLovy
nemilosrdnosti.

 

6. Která postava byla
nejsložitější na napsání/nakreslení?



Ohba



Matt, protože ani já nevím, co
byl vlastně za člověka.


Obata



Misa, protože jsem nechápal její
postoj a vůli udělat cokoliv pro člověka, kterého miluje.

 

7. Která scéna nebo vývoj vám
během tvoření působily problémy?



Ohba



Přechod z kapitoly 59,
„Nula“ na kapitolu 60, „Únos“. Bylo těžké stanovit nové uspořádání za tak
krátkou dobu. Také bylo složité kontrolovat chod příběhu poté, co bylo
rozhodnuto, že série musí skončit kapitolou 108.


Obata



Spíše než velkolepé scény se
světelnými efekty to byl rozhovor a Raitův měnící se výraz ve skladišti YB (to
mi dělalo problémy). Také Raito, který ztratil vzpomínky na Death Note, byl
složitý.

 

8. Který z charakterů si
myslíte, že je nechytřejší. Prosím, odpovězte podle vlastního úsudku.



Ohba



L. Musí být, už jen kvůli
uspořádání mangy. *smích*


Obata



Near. Protože nehraje fér.

 

9. Kdo si myslíte, že je
nejďábelštější charakter? Prosím, odpovězte podle vlastního úsudku.



Ohba



Rodd Los, mafiánský boss, se
kterým byl Mello. Byl to šéf mafie, takže musel být pořádně zlý.


Obata



… Nevím.

 

10. Kdo si myslíte, že je
nejpůsobivější ze všech postav? Prosím, odpovězte podle vlastního úsudku.



Ohba



Yagami Sachiko a Sayu, protože
k jejich postavám necítíte žádnou zlost ani nejistotu, co jsou vlastně
zač.


Obata



Yagami Souichirou.

 

11. Kdo si myslíte, že je
nejpolitováníhodnější ze všech postav?



Ohba



Rodina Yagami. Raitův život byl
zničen, když vzal Death note a Souichirou byl zabit při konání povinnosti.
Sachiko a Sayu, které zůstaly, jsou také politováníhodné.


Obata



Celá Yagami rodina.

0 komentářů:

Okomentovat