AS - volume 7

SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY

TVÁŘ KNIHY:
MICHAEL




Protože je sexy. Protože nosí prima šaty, má senzační kérku, tlupu šílených sluhů a je poněkud nervní. Protože má ohnivá křídla. *fascinovaný pohled* Cokoliv vypustí z pusy, je perla. Je to anděl ohně a války, jeden z Živlů, největší potížista v Nebi, Angel Superstar, a pokud chcete setkání s ním přežít, nechce si od cesty poznámky o jeho bratrovi a jeho výšce. (Já už jsem patrně mrtvá, protože dřív jsem ho společně s Razielem měla zařazeného ve skupině „malých krátkovlasých“.)


Zjištění: „Alexiel… sizes 87-58-85… I don´t remember anything else.“ - Rafael

Hláška: „Want me to cooperate? Start a fucking war!“ - Michael


Konečně vím, kdo je ta nenáviděná Layla… a víte co? Mně je sympatická. Asi proto, že „to“ vím už dávno, o té druhé osobě si nedělám přehnané bishíkovské představy a to, co dokázala, mi připadá úžasné. Hm. A neměla bych tohle téma řešit o deset volume dřív, než na to dojde v manze, takže si zamykám pusu a zahazuju klíč. ^^

Sevotharte se konečně dočkal své porady, bohužel na ní byl jen on, Rosiel a Rosielovi patolízalové a GRR VRR!!! Nemám Sevotharta ve zvláštní oblibě, nepatří k elitě, kterou bych si dala na wallpaper, ale chovám k němu respekt a je to úžasný krutovládce a Rosiel, ten vychrtlý zženštilý budižkničemu, ho donutil, aby se před ním plazil na kolenou… GRR VRR!!! Rosieli, tímhle sis to u mě zase posr… poštval sis mě proti sobě. Y_Y

Ke slovu se konečně dostaly zbývající Živly, a sice Oheň – almighty Michael-sama a Vítr – Rafael. Rafael je lékař a s oblibou vyšetřuje hlavně mladé sexy ženy, má sympatickou sekretářku Barbiel a princ Ludwig vedle něj vypadá jako slušně vychovaný mladý muž s pevnými morálními zásadami. A nejspíš nemá rád Metatrona. „That brat… sorry…Metatron…“ ^^ Mika-chan sem tam někoho upálí a má perfektního sluhu Khamaela. Větší gorilu byste pohledali. ^^ Asi si zkazím pověst yaoistky, ale záběr na rozlíceného Michaela a jeho ohnivá křídla mě uchvátil mnohem víc než ta slavná
Katan / Rosiel dvojstránka z minulého volumu. Vrátila jsem se k tomu snad desetkrát, přičemž pokaždé jsem u toho tak na dvě minuty s obdivným výrazem vytuhla.

Ani Raziel to v mládí neměl lehké. Stačilo málo a skončil vypreparovaný a naložený ve formalínu. Andělé jsou tak krutí k malým chlapečkům se zvláštními schopnostmi…

Setsuna se konečně vrátil z Podsvětí (bohužel bez Katoua) a jelikož fyzicky zemřel, vstoupil do prvního těla, které bylo po ruce – tedy do Alexiel. Kurai zrovna svačila a tak se vylekala, chuděra, že vypustila mlíko nosem. Ani Setsuna nebyl z dané skutečnosti nijak nadšen.

Na Mad Hatterovi je vidět, že je na trochu jiném „levelu“ zla než Kurai a její poskoci, dělá mezi nižšími démony pěkný bordel a mně udělal slušný bordel v angličtině. „One is here to show you one´s new hat. And how one looks in skirt?“ Už jsem ten jeho styl mluvy pochopila a už je mi jasné, proč mi ze začátku přišly jeho kecy divné.

Btw: vypadá to, že v příštím volumu se Setsuna porve s Michaelem. ^_^ Tehee.

0 komentářů:

Okomentovat