Fanfiction.net - požehnání nebo prokletí?

Když fanynka krvácí...

Fanfiction.net je server, kde může přispívat kdokoliv. Stačí mít texťák, klávesnici a první dvě třídy základní školy. Najdete tam skutečně cokoliv. V čem je problém? Může tam přispívat kdokoliv. Najdete tam cokoliv. Věřte mi, vím, o čem mluvím.

Představme si modelovou čtenářku a říkejme jí třeba Taylor. Tato čtenářka se vyznačuje průměrným vzděláním, znalostí angličtiny, neschopností odolat slashi a lehčí slabostí pro spoilery. V oblasti yaoi se stále drží jistých hranic, mezi něž se počítá například shotacon a necrosex. A nevěří varováním.

Vypila jsem s mámou napůl láhev vína /máma = 1 sklenička, já = ten zbytek/, od rána poslouchám Eluveitie a i když z těch houslí, fléten a dud dostávám tiky, nemám sílu si do Winampu hodit jinou skupinu. Ani nechci. Koupila jsem nový sprej pod žehličku a nejspíš obsahuje i tužidlo, protože mé vlasy jsou teď všechno, jen ne silky. Popravdě, jsou jako žíně, ale aspoň drží tvar. Přípravu na pondělní zkoušku ze světové literatury jsem dávno vzdala. Anakreont mě moc nezajímá.

Věřte varováním na fanfiction.net. Ti lidi to tam nepíšou pro srandu králíkům.

ČLÁNEK OBSAHUJE YAOI.

Na nápaditější varování nemám sílu. Sorry.

Máme tedy modelovou čtenářku zvanou Taylor. (Jakákoliv podobnost se skutečnými osobami je čistě náhodná.)

Představme si modelovou mangu. Je zde hlavní hrdina A(madeus), jeho přítel B(orgius), záporák Y(luminus), záporákův přítel Z(abian) a vedlejší postava M(onicus).

Co všechno se na fanfictin.net dozvíte, když si nedáte pozor?

1. Žádný pairing není nemožný.

Co se Nightie zmínila o něčem, co obsahovalo Crowley / Crowleyho auto (v našem jazyce: Amadeus / Amadeova rychlovarná konvice), stal se ze mě flegmatický čtenář, který se nepodiví ničemu. <= to jsem si myslela. Ve skutečnosti jsem se pak divila ještě mnohokrát, jak se vzápětí dočtete.


2. Zásadní spoilery jsou vždy řádně označeny.

Ani takovýto popis povídky není výjimkou: „Angst, zaměřuje se na pocity B(orgiuse) v 6. volume, poté, co zradil A(madeuse). Jeho zrada mi způsobila neskutečný šok. Jak mohl B(orgius) zradit??? Vždyť Amadeovi přísahal, že ho NIKDY nezradí!!! Nenávidím ho! Plakala jsem tři dny. POZOR, OBSAHUJE SPOILERY OHLEDNĚ 6. VOLUME!!!“

Děkuji za varování. Trochu pozdě, nemyslíš?

3. Pozor na fiktivní smrt postavy.

Popisky jsou vskutku zákeřné: „Angst. Amadeus umírá v Borgiusově náručí. Ingoruji zde skutečný konec mangy, kde Borgius Amadea zastřelil a ten zemřel sám a opuštěný. Myslím, že moje verze Amadeovy smrti je daleko romantičtější.“

Zde doporučuji modelové čtenářce server fanfiction.net zavřít, zaklapnout spadlou čelist a jít si uvařit čaj. S rumem. A server už nikdy neotvírat.

4. Fantazii se meze nekladou.

Zápletka: „Amadeus nenávidí vajíčkový salát. Borgius miluje vajíčkový salát. Jak to vyřeší?“

Modelová čtenářka soudí, že toto nepotřebuje komentář.

5. Biologické zákony jsou zásadně ignorovány.

Amadeus je muž. Yluminus je muž. Yluminus porodí Amadeovi dítě a nikomu to není divné. Není zde důležité, že muž porodil dítě. Je třeba vyřešit, proč se spolu spustili, když jsou nepřátelé a kdo synka vychová. Není vyloučeno, že toto dítě bude v budoucnu (asi tak za 8 let) jedním z rodičů (Yluminusem, protože ten je zlý) znásilněno a že se mu to bude líbit.

Pokud vám popsané situace nepřipadají dostatečně hard, je třeba povídky na fanfiction.net prohnat sítem zvaným „rating M“. M znamená Mature. Mature znamená Dospělý. Mature znamená, že postavy padají s výkřikem „fuck me, you fucking fucking fucker, fuck me as hard as you can, you fucking fucker, fuck you“ do postele a ani si při tom nevyzují boty. Nevyzuté boty jsou pak předmětem uměleckých úvah po celou dobu sexuální orgie.

Co nás tedy čeká při ratingu M?

6. Pairingy překračují hranice příčetnosti.

Crowley a jeho Bentley náhle mizí v zapomění. Na okamžik opustím modelové postavy Amadea a Borgiuse a znázorním situaci na konkrétních případech.

Count Cain: Alexis / Marry, Jezebel / Marry. V jediné povídce. Modelová čtenářka touží na autorku této povídky zavolat policii.

Naruto: Konohamaru / Akamaru. Fantazie modelové čtenářky nedostačuje.

Bleach: Byakuya / Senbonzakura. Nemilé, být rapeován vlastním mečem, viď, Kusuri uri, ty do téhle skupiny patříš taky.

Full metal alchemist: člověk Edward Elric / brnění Alfons Elric. Zde je třeba počítat s chabými dialogy. Kusu železa nemůžete šeptat do ouška, že je „sooo soft and warm“.
Angel Sanctuary: Zaphikel / Sai. Sai jako ten chlapec z Naruta. Anael spadla z lopatky a Raziel se může odstěhovat do děcáku, no... lásce neporučíš. Uriel / jeho kosa. Podejte mi tu vodku.

7. Raper neznamená člověka, který poslouchá rap aneb pokřivené tužby.

Amadeus je unesen, mučen, upalován, topen a znásilněn. Borgius ho zachránil a znásilnil. Ještě hůř, než původní únosce. Hádejte, bylo to Amadeovi nepříjemné? Ale kdeže!

8. Chcete yaoi? Rating M je dvousečná zbraň.

Je třeba si uvědomit, že rating M neznamená pouze yaoi. Ratingem M může být označena i slušná povídka s nízkým obsahem krve či (podle mínění autora) nesnesitelnou psychickou zátěží.

9. Zlomyslnost.

„Povídka obsahuje psychické i fyzické znásilňování, týrání, bití, mučení, upalování, trhání končetin, slzy, bolest, křik, zoufalství a utrpení. Pokud vám cokoliv z tohoto není po chuti, vypadněte! Byli jste varováni, tak si nestěžujte!“

Je výborné, když vám toto autorka sdělí. Je horší, když takové varování najdete až na konci povídky.

10. Yaoistkám není nic svaté. Tomu věřte.

„WARNING: SEX WITH DEATH BODY!“

Představme si mangu, kde si na konci Amadeus s Borgiem zemřou v náručí. Jejich přítel Monicus objeví jejich mrtvá těla a nešťastně odchází. Alespoň zůstali spolu. Modelová čtenářka roní krokodýlí slzy. Amadeus s Borgiem zůstávají v její mysli nedotknutelní. Do té doby, než na webu fanfiction.net objeví povídku s varováním, které vidíte napsáno kapitálkami.

„Ne, to by přece neudělali!“ děsí se modelová čtenářka a jde se o tom přesvědčit.

To si piště, že udělali. Ano, i tady Amadeus s Borgiem zemřeli a Monicus je objevil. Jenže zde se události v manze rozcházejí s událostmi ve fanfiction, protože Amadeus je sexy mrtvola a ještě neztuhnul a Monicus si nenechá ujít příležitost. Modelová čtenářka je otřesena a na uklidnění otevře povídku, která je označena jako angst záporáka Zabiana nad mrtvým tělem záporáka Yluminuse. Bohužel se dozvídá, že Zabian dělal s mrtvým Yluminusem všelicos, jen to truchlení jaksi vynechal. Modelové čtenářce nezbyde, než na fanfiction.net i yaoistky nadosmrti zanevřít, vzít si žiletku a jít se řezat do kouta, aby se potrestala za vlastní zvědavost.

Ať zamíříte na fanfiction.net za jakýmkoliv účelem, můžete si být jistí, že se vždy dozvíte něco, co nechcete vědět, na co jste nechtěli pomyslet a co si nedokážete představit. Vždycky si přečtete něco, co jste nechtěli. Ať už v rychlosti při projíždění popisku, kvůli vlastní zvědavosti a nedůvěřivosti nebo omylem v povídce, která měla být původně o něčem jiném. Fanfiction.net se vyhněte. Vyplatí se tam jít v jediném případě – když dostanete tip na určitou povídku + přesný odkaz, abyste náhodou nezabrousili do zakázaných vod. Fanfiction.net je svět, kde je možné úplně všechno. Úplně všechno. A to není vždy tak docela výhoda.

Použité zdroje: fanfiction.net, livejournaly

P.S: přehodila jsem Eluveitie za Dropkick Murphy´s. Ti(c)ky (Miky) trochu polevily.

1 komentářů:

Janice Aliena řekl(a)...

Dobrý den, přátelé, jsem Adrea Maria ze Štokholmu. Jsem zde na tomto blogu, nemám opravdu moc vědět, jak to funguje, ale jsem si přečetl dobré příspěvky z tady, tak hezké a zajímavé blogové příspěvky ... Na blogovém fóru jsem četl svědectví o tom, jak obnovit ztracený vztah k tomu, aby manželství fungovalo, také chci přidat trochu z mých vlastních životních zkušeností to bude užitečné pro tolik lidí, kteří si četli toto, kteří možná hledají řešení, aby přinesli zpět ex lásku parter a obnovili zpět ztracený vztah, jako vrátit se s bývalým obchodním partnerem, také zachránit rozbité manželství a jak zastavit rozvod.
Přečtěte si můj pravý život manželství svědectví, jak jsem dostal moje ex láska návrat domů do 32 hodin,
Oženil jsem se s Andersonem před 6 lety, nemohl jsem porodit dítě, otěhotněla jsem několikrát a po tolika letech manželství jsem se přestěhovala. Jednalo se o velký problém mezi mnou a mým manželem Andersonem, věří, že veškerá naděje je pryč a chyba byla moje, že ne otěhotněla, rozdělil se se mnou kvůli tomu samému problému, že jsem nemohl otěhotnět, vysvětlil jsem mu a udělal vše pro to, aby ho pochopil, že ho přivede zpátky domů, navštívil jsem lékaře pro osobní poradenství, chci svého manžela zpět do mého života ho tak moc miluju. Modlil jsem se, aby se se všem vrátil, dělal jsem mu sliby a členové rodiny s ním mluvili, že problém není mým, že nemám dítě, ale odmítl. Vysvětlil jsem svému manželskému problému svého nejlepšího kamaráda, kolegu z pracovního úřadu, a navrhla, že bych se raději obrátil na spirituální láskyplné kouzlo, abych vrátil mého manžela domů a žehnal mi s plodem lůna. Už jsem četl tolik online o tom samém spellcasterovi, že moji přátelé mi doporučili, abych kontaktoval Dr. Oduduwa, velkého bylinky z tropické oblasti Sahary afrikana, který mi může pomoci vypustit lásky, aby mě vrátil domů, ale Jsem ten druh, který nikdy nechtěl věřit v duchovní sílu nebo kouzla, neměl jsem jinou možnost, že jsem to zkusil, posílám zprávu na soukromou kontaktní adresu Oduduwa na pravopisný kanál. Oduduwa mi řekl, že mi může pomoct, ujišťuje mě, že se mnou není žádný problém, že všechno bude v pohodě během 7 dnů od hláskování a okouzlujících modliteb, věřím a trpělivě čekám na sedmý den, který přijde, protože nemůžu čekat, moje srdce touží splnit. Oduduwa duchovního pravopisce hodil hláskování do vzduchu a udělal v mé noci v chrámu všechny ostatní kouzla hláskování.
Překvapivě byl druhý den kolem 16.00 hodin. Dostal jsem telefonát z neznámého čísla, a tak Anderson můj manžel, který mě volá po telefonu, byl jsem tak šťastně ohromen, odpověděl jsem na telefonát, hle, to byl hlas mého manžela, měli jsme dlouhý rozhovor a omluvili se mi. vrátí se domů do 7 dnů, jak to řekl Oduduwa. Dva měsíce poté, co jsem se cítila jaksi horečnatě, navštívila jsem rodinného lékaře, abych se podívala na vyšetření. Hle, tři týdny jsem těhotná poté, co se můj manžel vrátil domů.
Dneska jsem šťastná, druhý den minulého měsíce jsem porodila chlapečka, po tolika letech v manželství bez toho, abych měla dítě, Oduduwa se vydala kouzlem kouzla, aby mne vrátila domů ke mně domů a připravil bylinné kořeny tradiční otrava medicína pro mé těhotenství mít dítě.
Radost a štěstí srdce je příliš mnoho, už jsem slíbil Oduduwovi, aby se podělil o mé dobré svědecké svědectví o jeho dobré práci poté, co byl výsledek úspěšný, bylo velmi snadné a jednoduché pro mě pracovat a následovat instrukce Dr.oduduwa. Dokonale pracuje pro mě bez jakéhokoli vedlejšího účinku. Mám dobrý úmysl sdílet tuto dobrou zprávu zde, aby někdo s podobnou krizí manželství / vztahu naléhavě kontaktoval prostřednictvím:
(dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

Okomentovat