Volume 11

SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY SPOILERY

TVÁŘ KNIHY:
RAZIEL




Ach jo, měla tu být Arakune. Měla tu být Shatiel… měl tu být Zaphikel. Anael by si to taky zasloužila. Ale to nééé! Proč já se vždycky nechám nachytat na lidi, kteří dělají lacinné vtípky a dojáky?


Šokující zjištění: „I am virgin too, you see… hard as you may find it to believe from looking at me.“ - Arakune

Hláška: „Whazzat I hear? You´ve had guys giving you earrings? Lemme see, lemme see… Beew! That´s disgusting… are the two of you gay or something?“ - Katou



Nějak moc se umíralo... až moc. Farewell.

Arakune byla tak dojemná, že jsem litovala i toho chvilkového záchvatu vzteku, který jsem pocítila, když zavraždila Voice. Proč Kaori vždycky dělá ze záporáků takové chudinky ublížené? Já chci aspoň jednoho záporáka nenávidět až do konce, ale s takovou mám chuť je leda obejmout a utěšovat. Hm. Už žádné latexové oblečky z Arakuniny garderóby, fňuk.

Zaphikel odhalil svou pravou tvář. <= neklikejte, pokud nejste psychicky připraveny na bishíka no. 1! Těžko tomu věřit. I já, se svou spoilerovou průpravou z wikipedie a youtube jsem jeho minulostí hluboce otřesena a lituju čtenáře, kterým se spoilery vyhnuly, ti z toho museli mít mnohem horší šok. *představila si Zaphikela z druhého volume, kde tahal Raziela do Disneylandu* Ne, tomu nevěřím! A ne a ne a ne!!!

Raději přejdu k veselejším věcem. Ta nejveselejší je, že Rosiel stále nikde k nalezení. ^^ *čeká, kdy přiletí pěst od Seel*

Setsuna konečně oživen! Jen škoda, že už nebudou žádné veselé scénky, jako třeba ta nedávná s přítulným Asmodeem, který nikdy nevynechá příležitost sáhnout si. ^^ Setsuna po návratu do svého těla neodolal a začal předvádět hrdinské cool pózy. Naštěstí tam byl Katou a seznámil ho se svým (imho velmi rozumným) názorem na cool hrdinské pózy. ^^ (Všimněte si, jak se Uriel v pozadí tváří tak rozkošně rozpačitě. ^^)

Zaphikel odhalil existence své tajné rebelské organizace Anima Mundi a poslal Raziela do Anagury, kde měl navázat kontakt se Setsunou. Než se tak stalo, ptal se Raziela, zda má Raziel opravdu tmavě modré oči… *fňuk fňuk*… a pak mu sahal na tvář… *fňuk fňuk fňuk fňuk*. Já jsem tak náchylná na dojemné scény. Rozbrečím se fakt u všeho.

Chudák Raziel. (Odhlížím od faktu, že informaci o Zaphikelově zradě sežvýkal až moc rychle, ono taky… rozervanecké zdržovačky mě stejně nikdy nebavily.) Nejenže ho v Anaguře ti dva úchylové (čti: Setsuna a Katou) poněkud zesměšnili (prý holka! Jakápak je Raziel holka!), navíc ho tak trošku podrazil i Zaphikel. Čili aby mohl Setsuna do Nebe, Raziel na oplátku zůstane v Pekle jako rukojmí a Zaphikel z toho měl ještě srandu. (Hm, a já vlastně taky. ^^). Ale řekla bych, že by si s tamním osazenstvem mohl padnout do noty, jsou stejná krevní skupina.

Sára má novou služku… je malá, otravná a piští. (Ti sice z mangy nejde poznat, ale podle jejího vzezření to není těžké odhadnout.)

Na konci volumu byly výsledky hlasování o nejoblíbenější postavu. Takže: první tři místa – Setsuna, Kira, Katou. Čtvrtý Michael. To by šlo. Ale pak to šlo od desíti k pěti. Katan dvanáctý? Rafael třináctý? Uriel sedmnáctý!!!???!!! Na patnáctce Astaroth, ne, že by neměl své kouzlo, ale vždyť se tam jen mihnul a nic neudělal! (Až na to, že se pokusil znásilnit a zavraždit Kurai… ale to je vedlejší.) Asmodeus 23, Sevotharte 25, Doll 31 – předběhli je dokonce Lily s Metatronem (19 a 20)!!! Kam ten svět spěje. Y_Y

0 komentářů:

Okomentovat