Uiik




Beldaran, je to TVOJE vina!!!

Ne, takový záchvat fangirlismu jsem už dlouho neměla, naposledy snad... jéžiš, to už si ani nepamatuju, asi u Kandy a Laviho.

Ne, nestrávím celou noc na deviantartu a... Z puberty už jsem přece dávno vyrostla, teoreticky.

Ne, nepůjdu ani na fanfiction.net ... Hups, už tam jsem TT__TT.

Bel, asi ti ukousnu hlavu TT__TT.

1 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Zase naprosto úžasný článek :D :D Jediné, co mi v tomhle anime/manze leze na nervy jsou jména... myslím že tak pěkné japonské anime by si zasloužilo lepší jména než jsou : Rufus, Gilbert, nebo Xerxes-vyslovováno jako Zarkšíz(nebo tak nějak) to mě položilo na lopatky, a asi pět minut jsem se válela na zemi v křeči jak stará feťačka a nemohla jsem se přestat smát, to samé se opakovalo asi v prvních 9 epizodách pokaždé co vyslovili jeho jméno :)

Okomentovat