My mother she killed me, my father he ate me...

Už tu dlouho nebyl Mordred:


battle of camlan by ~muckcracker on deviantART



(Nightie: "Chcipne mrdka artusovska!") Ba, ba. Nemám ho ráda blonďatého, ale tady mu to ohromně sekne. Jak jsem byla v tom, prohlédla jsem slečny devart zblízka. Doporučuju, našla jsem tam třeba tohle:


juniper tree by ~muckcracker on deviantART



(Macecha mě zahubila, otci k jídlu připravila...) Jo, vlastně je to moc krásnej a mírumilovnej obrázek, v jednom z vydání je Jalovec ilustrován takto: první, druhý. Jalovec zdaleka nepatří k nejhorším. Fitcherův pták. Nevíte, jestli měl Adolf Born děti?


Pustila jsem se do Bartimaeovy trilogie. Trošku jsme si o tom povídali s bratrem:

"On bude Nathaniel v dalších dílech zlý?"

"Jo."

"Moc zlý?"

"Ten nejzlejší."

"Zlejší než Artemis Fowl?"

"Ne, to zas ne."

Přečetla jsem třicet stránek a šla se kouknout, jestli k tomu existujou fanarty a fanfikce. Existujou. Pak jsem si přečetla konec třetího dílu a potuplovala to na wikipedii. Dee?!?!?!?!?!?!?!


Já bych měla číst ve dvojici, potřebuju člověka, který by mi z knížky trhal stránky a dával je číst jednu po druhé, jak jdou za sebou, a taky aby mě udržel dál od internetu a páchání knižních zvěrstev. Mimochodem, posloucháte někdo Ginevru?

0 komentářů:

Okomentovat