Pane, co to děláte těm kytkám?

Recenzi na Dobrá znamení zatím napsat nemůžu, protože jsem to četla před pěknými pár lety a prakticky si z toho pamatuju už jen tu šťastnou euforii, kterou to ve mě vyvolalo. Faktem je, že Dobrá znamení jsou moje nejoblíbenější jak pratchettovka, tak gaimanovka. Taky jsem s potěchou zjistila, že už konečně jsou na to nějaké fantarty, lépe řečeno mraky fanartů! (Buď jsem předtím blbě hledala nebo nevím.) Hrabu se v nich, místo abych se učila, ale to u mě normálka. (To nevadí, že už se mi školní smyčka utáhla kolem krku těsněji, než je možné k přežití, hlavně že mám obrázky, kde se oblizuje Azirafal s Crowleym... celá já.) Cítím neodolatelnou touhu sem ty fanarty naházet všechny, ale to mi blog nesežral, takže půjdou postupně. Dneska Crowley, zítra třeba v objetí s Azirafalem, fanarty na Jezdce jsou taky docela sežratelné, takže pokud vás tohle nezajímá, příští měsíc sem radši ani nechoďte :).

Mám tu knížku sice před sebou, ale nemůžu najít tu scénu, která vysvětluje, proč je Crowley na každém druhém obrázku s pokojovou kytkou, a já ji chtěla přepsat doslovně, takže to nechám plavat a radši si to přečtěte celé. Nemusím snad podotýkat, že jako bonus ke všem ostatním úžasnostem, kterými tahle knížka oplývá, je to i výborně slashable. ~_^

Mně těch jeho kytek bylo vždycky děsně líto...


Good Omens - Green Fingers by *Pika-la-Cynique on deviantART


...ale bez okolků bych s nima měnila, aspoň bych bydlela u něj v bytě xD.


Fear of Crowley by ~smokescapes on deviantART


Abych ho aspoň přiblížila, Anthony Crowley je padlý anděl, teoreticky tedy ďábel, prakticky však člověk. A hlavně nehorázný slaďúr.

041310 Good Omens - Crowley by ~knaicha on deviantART


Zapomeňte na žiletky, tohle je stylová sebevražda! (V tom rozprašovači je svěcená voda XD)


GO: Anthony J. Crowley by ~noxcape on deviantART


Tadyhle vypadá jako uke z jedné supersweet mangy (Žejo, Nime, celý Aki!), nicméně Crowley je každopádně seme.


crowley by ~indoha on deviantART


Anthony Crowley o něco drsnější.


Good Omens: A Lot Hotter by ~dr-runcible on deviantART


DEJMINASEBEČÍSLO!


good omens - anthony crowley by =kreugan on deviantART


korkykorky (do nosu, proti nosebleedu)


sauntering vaguely downwards by =tastemybrain on deviantART



Anthony J. Crowley by ~TheFunnyBunny on deviantART


Už je mi jasné, co bude můj příští cosplay.

GO: The Fear of Crowley by ~Pirateswoop on deviantART



To je pro dnešek vše, příští zahlcovačka obrázkama bude asi ta s Azirafalem. Těšte se na nahý zadky!

0 komentářů:

Okomentovat